Wil jij de touwtjes in handen nemen en je backlog op waardevolle wijze inrichten? In deze speciale lunchbreak Tribe Talk op 9 maart 2023 nam Milan Israël - Scrum Master bij VodafoneZiggo - je in 20 minuten mee in hoe scrum teams kunnen helpen met het centraal stellen van de klant en hoe er meer verantwoordelijkheid in teams kan worden gecreëerd door middel van customer journey mapping en efficiënt product backlog management.
Customer journey mapping is een proces waarbij je als organisatie de reis van de klant door jouw product of dienst in kaart brengt, vanaf het eerste contact tot het uiteindelijke doel van de klant. Dit omvat alle interacties en touchpoints die de klant onderweg heeft met jouw bedrijf en de producten of diensten.
Door het in kaart brengen van de klantreis, kun je een beter inzicht krijgen in de wensen en behoeften van jouw klanten. Hierdoor kun je gerichter werken aan het verbeteren van hun ervaringen en de algehele klanttevredenheid verhogen.
Plan een discovery call met een triber en ontdek hoe jij kunt starten met met meer inzicht krijgen in de klantreis bij jouw organisatie.
Agile leidinggeven is dé manier die naadloos aansluit bij de toenemende innovatiesnelheid. Een de leider die klaar is voor de toekomst.
Jos gaat in gesprek met Maartje van Zon over de rol van Design thinking bij PostNL.
In de vijfde Tribe Talk op 12 augustus deelde Andrea Bolt de bevindingen uit haar afstudeeronderzoek over Digitale Transformatie, cultuur en leiderschap.