Melvin zet ideeën op het juiste spoor bij NS

Erik gaat voor supersnelle verbinding bij VodafoneZiggo
Erik Stoffer
Agile Coach bij VodafoneZiggo
VodafoneZiggo is volop in beweging met agile werken. Als Agile Coach ben ik, Erik, actief betrokken bij het bevorderen van deze transformatie. We werken aan een sterke agile cultuur, met een focus op waarde voor de klant, ondersteund door nauwe samenwerking en gegevensanalyse.
Mijn uitdaging bij VodafoneZiggo was tweeledig. Ten eerste het bevorderen van autonome, samenwerkende teams die snel waarde leveren voor onze klanten. Ten tweede, het verder vergroten van de bedrijfsagility met een focus op klantreizen.
Ik heb samengewerkt met diverse teams en afdelingen binnen VodafoneZiggo, waaronder de 'Products & Journey Tribe'. We richten ons op het verbeteren van klantreizen, zoals het proces van klant worden, verhuizen en technische problemen oplossen. Hiervoor hebben we nieuwe teams opgezet, gelanceerd en een governance structuur gerealiseerd.
*Team lift-off bij VodafoneZiggo
Onze klantreizen richten zich op wat onze klanten daadwerkelijk ervaren en hoe we dit kunnen verbeteren. Meer dan 100 mensen werken dagelijks aan deze journeys.
Door deze aanpak ontstaat bij VodafoneZiggo een sterke agile cultuur. Medewerkers zijn betrokken en klantgericht, en we leveren sneller meer waarde.
We zorgen ervoor dat ideeën niet alleen worden ingebracht, maar ook ondersteund door business en data-analyse. Dit resulteert in solide basis voor de implementatie van deze ideeën.
We blijven ruimte maken voor nieuwe ideeën en manieren van werken, terwijl we de cultuur van agility bij VodafoneZiggo blijven bevorderen. Zo blijven we constant innoveren en evolueren.
Aarzel niet om mij een berichtje of e-mail te sturen.